Warning: Creating default object from empty value in /home/poland/domains/tanie--loty.pl/public_html/wp-includes/bookmark.php on line 36

Tanie Loty – Nie ważne jak, byle dolecieć !?

Tanie loty, przeloty, wyloty – BILETY LOTNICZE

Niekonwencjonalna reklama w samolotach Ryanair

Stare przysłowie handlowca mówi, że klient nasz Pan, wiedzą o tym także przedstawiciele branży lotniczej, którzy właśnie dla swoich klientów – pasażerów stają na rzęsach, aby sprostać ich oczekiwaniom i wymaganiom. Zabiegi marketingowe, programy lojalnościowe, promocje to główne sposoby pozyskania i utrzymania klientów. Irlandzki Ryanair postanowił postawić na reklamę. Jest to dziś jedno z najbardziej oddziaływujących mediów na świecie. Reklamy Ryanaira mają zachęcać pasażerów do zakupów jeszcze przed wylotem. Jest to nowy pomysł irlandzkiego przewoźnika na zwiększenie zysków. W tym celu przewoźnik właśnie rozpoczyna współpracę z największym wydawcą magazynów pokładowych Ink.

Ryanair Reklama

Chcąc zwiększyć przychody Ryanair szuka nowych sposobów, tak aby zasilane one były z innego źródła niż sprzedaż biletów. Dlatego też wraz z największym na świecie producentem magazynów pokładowych Ink, irlandzkie linie lotnicze chcą zaoferować podróżnym zupełnie nowy typ reklamy.

Na czym polega nowatorskość tej reklamy?? Otóż na tym, że w chwili obecnej większość reklam przekonuje pasażerów do zrobienia zakupów tuż po wylądowaniu w miejscu docelowym podróży. Lecąc do Włoch pasażer czyta o tamtejszym winie, o kuchni włoskiej w danej restauracji, Panie atakowane są najnowszym kolekcjami mody włoskiej ( skąd inąd najlepszej na świecie ), czy o pamiątkach w konkretnym sklepie. Rzadko jednak zaraz po podróży klient decyduje się na zakupy.

Przewoźnik z Irlandii szuka jednak czegoś innego, kluczem do sukcesu duetu Ryanair i Ink ma być reklama, która dotyczyć będzie sklepów i punktów usługowych zlokalizowanych na lotniskach, z których pasażerowie będą wylatywać. Wszystkie oferty publikowane mają być na kartach pokładowych i na stronach internetowych rezerwacji i zakupu. Wszyscy klienci irlandzkiej linii lotniczej sami drukują karty pokładowe, inaczej muszą dopłacić 40-55 funtów, dlatego też Ink zapewnia, że potencjalny klient spojrzy na reklamę przynajmniej kilka razy. Dzięki temu szacuje się, że wartość handlu na światowych lotniskach wzrośnie z 20 aż do 44 miliardów dolarów w 2015 roku, dlatego też według obu firm jest o co powalczyć. Uzyskane przychody z reklam pomogą utrzymać ceny biletów lotniczych Ryanair na dotychczasowym niskim poziomie.

Category: Linie Lotnicze